Arkiv

Sök

söndag 2 februari 2020

Tjejhelg med SPA, bubbel och mys

Hallå bloggen!

Det är söndagskväll och redan februari. Januari gick så himmmela snabbt tycker jag. Liksom blåste förbi som en liten frisk fläkt och sedan var det över. Förra året minns jag att jag tyckte månaden var så lång, så det är nog väldigt beroende på vad man gör och vad som händer.

Den här helgen har jag haft besök av Karolina och Lovisa. Vi gav varandra en SPA-helg i 25-årspresent och nu var det dags. De kom i fredags och vi åt god mat och drack vin hemma hos mig. På lördagen var på Gustavsviks relax och på kvällen gjorde vi oss iordning med ett glas bubbel och sedan åt vi god middag på restaurang. Idag har vi bara myst och ätit god frulle innan de åkte hem. Väldigt mysig helg!

På eftermiddagen gick jag en långpromenad i solen, tittade på youtube och åt precis pannkakor till lunch. Hurra för helg!

Gänget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar